Przejdź do głównej zawartości

Turniej Szachowy o Puchar Burmistrza Miasta Kościerzyna - 19 marca 2016 r.

"Kościerzyna - fotopolska.eu (192746)" autorstwa KazimierzP / fotopolska.eu.
Licencja CC BY-SA 2.0 na podstawie Wikimedia Commons.
Witam serdecznie.

W imieniu organizatorów zapraszam do wzięcia udziału w "Turnieju Szachowym o Puchar Burmistrza Miasta Kościerzyna", który odbędzie się w sobotę 19.03.2016 r. w Sali Widowiskowej im. Lubomira Szopińskiego w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9 o godz. 11:00.

W kategorii OPEN nagrody finansowe:
I miejsce - 300 zł.
II miejsce - 200 zł.
III miejsce - 100 zł.
IV miejsce - 70 zł.
V miejsce - 50 zł.
VI miejsce - 30 zł.

Zagwarantowany udział w turnieju mają wszyscy, którzy dokonają zgłoszenia poprzez formularz chessarbitra w terminie do 18.03.2016 r. (piątek) włącznie.

Ilość miejsc ograniczona do 80 uczestników!

Szczegółowe informacje dotyczące turnieju znajdują się w zakładce "Regulamin/ Komunikat" pod podanym poniżej adresem internetowym:

http://www.chessarbiter.com/turnieje/2016/ti_962/

Pozdrawiam
Zdzisław Pelowski

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download