Przejdź do głównej zawartości

Paweł Czarnota wygrał Międzynarodowy Turniej Szachowy o Puchar Wojewody Dolnośląskiego 2017


Podobnie jak przed rokiem Międzynarodowy Turniej Szachowy o Puchar Wojewody Dolnośląskiego wygrał Paweł Czarnota.
Gratulacje dla zwycięzcy!

Tabela końcowa    Strona turnieju
P
Nazwisko i imię JCER Ti Nat Score C S S C S K T T K G Chg
1: Czarnota, Paweł2556 gm POL 6.5 / 9 X = = = 1 1 = = 1 1 +5
2: Simantsev, Mikhail 2490 gm UKR 5.5 / 9 = X 1 0 = 1 1 = = = +5
3: Simacek, Pavel 2490 im CZE 5.5 / 9 = 0 X = = = = 1 1 1 +5
4: Cyborowski, Łukasz 2514 gm POL 5.0 / 9 = 1 = X = = = = = = -4
5: Sieciechowicz, Marcin 2387 im POL 5.0 / 9 0 = = = X = = = 1 1 +14
6: Kriebel, Tadeas 2515 im CZE 4.5 / 9 0 0 = = = X 1 1 0 1 -9
7: Teclaf, Paweł2393 - POL 4.0 / 9 = 0 = = = 0 X 1 1 0 +3
8: Tomczak, Mikołaj 2372 - POL 3.5 / 9 = = 0 = = 0 0 X 1 = +2
9: Kislinsky, Alexey 2513 gm CZE 3.0 / 9 0 = 0 = 0 1 0 0 X 1 -24
10: Grela, Kacper 2293 - POL 2.5 / 9 0 = 0 = 0 0 1 = 0 X +2


Komentarze

  1. Witam , panie Jurku nic pan nie pisze o alpha zero vs stockfish 8 , to takie teraz głośne,prosze poszukać w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam sprawę, obserwuję, ale nie chcę wyciągać pochopnych wniosków, na pewno coś na ten temat napiszę. J.S.

      Usuń
  2. przełomu nie ma. alfa -zero grał w odrębnej sieci neuronowej ,a stockfish -nie. Nie wiadomo czy mityczny algorytm "GO"- to nie są książki debiutowe rozprzacowane do 17-20 posunięcia i władowane do wnętrza.. czas na ruch -1.minuta-to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z punktu widzenia szachowego - na pewno nie. Proszę sobie puścić np. silnik Arasan z prockiem i7 i 8 rdzeniami, dużym Ram i niech zagra ze Stockfishem na starym Celeronie. Stawiam w ciemno, że wygra Arasan

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download