Przejdź do głównej zawartości

Zespół Wieża Pomot Pęgów został Drużynowym Mistrzem Polski na rok 2023

 

Pęgów ma Mistrza Polski!
Pęgów, siedziba klubu, ma tylko 2 tys. mieszkańców. Ale jak sią ma świetnego sponsora...

Pomot Chojna sponsor szachistów tak informuje na swojej stronie:
"Jesteśmy sponsorem...
Jesteśmy niezwykle otwarci na wspieranie osób, które tak jak my mają swoje pasje i wytrwale dążą do realizacji swoich celów…
Każda pasja to ciężka praca,  pełna wyrzeczeń, nieprzewidzianych sytuacji wymagających natychmiastowej reakcji oraz umiejętności planowania.
Pasja to także czasami  trudna trasa do przebycia… właśnie w takich chwilach najważniejsze jest wsparcie. My to rozumiemy najlepiej…"

Piękne słowa, ogromne gratulacje dla mistrzów!

Wieża Pomot Pęgów grał w następującym składzie:
NrTytułNazwisko ImięFed.R. FIDEData ur.R 1R 2R 3R 4R 5R 6R 7R 8R 9
1*GMVolokitin, AndreiUKR265919861½½½½½½½½
2*GMLagarde, MaximeFRA26071994½½1½1½½½1
3*GMZilka, StepanCZE26001988½0½1½01½½
5*GMMoranda, WojciechPOL25611988½½½½0½½1½
6GMPlat, VojtechCZE2476199411½½½½½1½
7*IMJavakhishvili, LelaGEO24461984½1½½½½1½½
 

Srebrny medal zdobył Votum Polonia Wrocław a na miejscu trzecim jest Hetman Płock.

  


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download