Przejdź do głównej zawartości

Djerba Chess Festival Tournament 2024 w Openie A grają dwie polskie szachistki

 


Michalina Rudzińska i Katarzyna Dwilewicz grają w Djerba Chess Festival Tournament 2024 w Openie A. Dziś pierwsza runda, nasze dwie szachistki w Tunezji zaczęły na 50%. Michalina Rudzińska wygrała a Katarzyna Dwilewicz przegrała swoją partię.

Poniżej lista startowa a na samym dole zwycięska partia Michaliny.

Djerba Open A - lista startowa

NNameTitleELOCountryTournament
1Travadon, LoïcIM2442 FranceOpen A
2Defromont, BenjaminIM2396 FranceOpen A
3Eden, JamesIM2297 FranceOpen A
4Domenech, Vianney
2260 FranceOpen A
5Mohebbi, JafarFM2253 FranceOpen A
6Rudzińska, MichalinaWIM2241 PolandOpen A
7Roselle, Tristan
2199 FranceOpen A
8Mérenciano, Alexandre
2179 FranceOpen A
9Petit, Eric
2172 FranceOpen A
10Egorov, KonstantinCM2118 MoskvaOpen A
11Rauch, Uwe
2117 GermanyOpen A
12Dwilewicz, KatarzynaWFM2113 PolandOpen A
13Levacic, DamirIM2110 MonacoOpen A
14Araoune, Saadi
2096 AlgeriaOpen A
15Ouaret, Abdelouhab
2085 AlgeriaOpen A
16Lorans, Sylvain
2076
Open A
17Nassr, Lina
2052 AlgeriaOpen A
18Kahla, Souhaiel
2051 TunisiaOpen A
19Achour,Mohamed Anis
2041 AlgeriaOpen A
20Alhassadi, Yousef A.
2039
Open A
21Bardoux, Thierry
2030 FranceOpen A
22Marin, Sam
2014 CanadaOpen A
23Ertemi,Ibrahim K
1764
Open A

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download