Przejdź do głównej zawartości

Jurek Chess Engines Championship 2017. Mecz Nr 3 Andscasc 0.89 - NirvanaChess 2.3 (2-0)

Jurek Chess Engines Championship 2017


👥 Uczestnicy 32 najlepsze silniki rankingu JCER na dzień 01-01-2017.

⏰ Tempo:  60' + 15"
🔀System: Pucharowy
🚴 Start: 14-01-2017



Jurek Chess Engines Championship 2017. 

Match No.3 Andscasc 0.89 - NirvanaChess 2.3  

MSilnikJcerPkt.12Chg
1Andscacs 0.8931182.0 / 2  11+7
2Nirvanachess 2.3 30230.0 / 2  00-7
2 games download Hardware: Intel Core i7-4710MQ CPU @ 2.50GHz with 7,9 GB Memory , Windows 10 x64
GUI-Fritz 14 Book: Perfect 2016, Tabela utworzona przez - Scid vs PC 


- no title specified
Jurek Chess Engines Championship 2017
             
               
               
               
               
1. Stockfish – JCER 3406.    1,5
             
             
               
               
32. Arasan – JCER 2962.   0,5
             
  Stockfish
         
               
               
17. PanChess – JCER 3068   2,5
  PanChess
         
             
               
               
16. Bouquet – JCER 3077   1,5
             
             
               
               
9. Andscacs – JCER 3118   2
             
             
               
               
24. Nirvanachess – JCER 3023   0
             
             
    Andscacs
         
               
25. DeepSaros – JCER 3020
             
             
               
               
8. Gull – JCER 3210
             
             
               
               
5. SugaR – JCER 3368
             
             
               
               
28. Texel – JCER 3001
             
             
               
               
21. ComStock 3 – JCER 3055
             
             
               
               
12. Critter 1.6a – JCER 3096
             
             
               
               
13. Fritz 15 – JCER 3091
             
             
               
               
20. DeepRybka 4.1 – JCER 3056
             
             
               
               
29. Chiron 3.01 – JCER 2995
             
             
               
               
4. Houdini 5.01 – JCER 3370
             
             
               
               
3. Komodo 10.3 – JCER 3379
             
             
               
               
30. BlackMamba 2.0 – JCER 2995
             
             
               
               
19. IvanHoe T0.4.1 – JCER 3056
             
             
               
               
14. Equinox – JCER 3088
             
             
               
               
11. Mars – JCER 3106
             
             
               
               
22. Hannibal – JCER 3045
             
             
               
               
27. Protector 1.9.0  - JCER 3007
             
             
               
               
6. Judas PrO – JCER 3324
             
             
               
               
7. Fire 5 – JCER 3214
             
             
               
               
26. Ippos – JCER 3013
             
             
               
               
23. Sting sf – JCER 3043
             
             
               
               
10. Strelka 6 x32 – JCER 3116
             
             
               
               
15. Fizbo 1.9 – JCER 3082
             
             
               
               
18. RobboLito 0.21Q – JCER 3065
             
             
               
               
31. DeepHiarcs – JCER 2986
             
             
               
               
2. Raubfisch – JCER 3393
             
             
               
               
               
               

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Debiuty szachowe dla początkujących - część pierwsza

Początkujący szachiści często nieudanie rozgrywają początkową fazę partii. Oczywiście trudności nie sprawiają same ruchy (bo ich nauczyć się nie sztuka) ale ich logika. Czegoż nie można zobaczyć w partii żółtodziobów: atak pionowy, miotanie się hetmanem po całej szachownicy, niefrasobliwość w obronie i osłabianie pozycji swojego króla. Jak należy grać aby uniknąć grubych błędów? Trzeba zapamiętać trzy magiczne słowa: pierwsze - centrum , drugie - mobilizacja , trzecie - bezpieczeństwo . Centrum Problem centrum zawsze zajmował szachistów w dawnych czasach. Uważano że ten, kto zajmie swoimi pionami centralne pola e4, d4, e5, d5 powinien szukać drogi do szybkiego zwycięstwa. Najlepiej przy pomocy taktyki. Współcześnie nie formuje się już tak kategorycznych ocen, ale pierwsza zasada debiutowała pozostaje niezmienna: najważniejsze w debiucie jest centrum . Dlatego trzeba dążyć do opanowania centrum swoimi pionkami i tak wyprowadzać figury, aby móc je atakować.  Partia Wł