Przejdź do głównej zawartości

Władysław Artemiev wygrywa pierwszy turniej Grand Prix Speed ​​Chess Championship. Radek Wojtaszek ma pecha.

Pierwszy turniej Grand Prix "Speed ​​Chess Championship" padł łupem młodego rosyjskiego arcymistrza Władysława Artmieva. Najpierw rozgrywany był Turniej Szwajcarski na dystansie 10 rund. Wyniki poniżej.

MTytułNazwa UżytkownikaImięWynikSB
1GM@SergeyKarjakinSergey Karjakin962,75
2)GM@OparinGrigoriyGrigoriy Oparin957,75
3)GM@SibelephantVladislav Artemiev8.554,75
4GM@abykhovskyAnatolij Bykowski8.552
5GM@ShtembuliakJewgienij Shtembuliak8.551,75
6GM@AnishGiriAnish Giri8.551,5
7GM@VincentKeymerVincent Keymer8.549,75
8GM@vladislavkovalevVladislav Kovalev8.548,75
9GM@ Bigfish1995Vladimir Fedoseev8.548,25
9GM@ Radzio1987Radosław Wojtaszek8.548,25
11GM@ParhamovParham Maghsoodloo8.546,25
12GM@ hanzo_hasashi1Nodirbek Jakubboev8.542,25
13GM@ 2Vladimirovich90Dmitrij Andreikin8.539,25
14GM@ Dr-BassemBassem Amin849,5
15GM@LandaraRinat Jumabayev848
16–17GM@GrischukAlexander Grischuk847
16–17GM@KonavetsSam Sevian847
18FM@AlexSuv-846,5
19GM@LittlePeasantAlejandro Ramirez845,5
20GM@ Rybka1989Petro Golubka844,5

Następnie, ośmiu najlepszych weszło do fazy drugiej, gdzie gra się systemem pucharowym. O pechu może mówić Radek Wojtaszek, który podzielił 9-10 miejsce i nie awansował mając zaledwie 0,5 pkt. gorszą wartościowość od ósmego na mecie Kovaleva.

W finale zmierzyli się Karjakin i Artemiev, i to właśnie ten drugi "zgarnął" pierwszą nagrodę - 1000 dolarów.

szczegółowe informacje na stronie




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download