Przejdź do głównej zawartości

Turnieje szachowe w Czechach: Litomyśł, Praga x 3, Marienbad, Liberec - zaproszenie od Michała Horacka

Drodzy szachiści,
Pozwalamy sobie serdecznie zaprosić Państwa na kolejne turnieje tegorocznej XIX edycji serii CZECH TOUR 2019 / 2020:

26. 12. 2019 – 1. 1. 2020 XX LITOMYSL OPEN
FIDE open

10. – 17. 1. 2020 XIX PRAGUE OPEN
IM open i FIDE open dla ELO < 2100

18. – 25. 1. 2020 XIX MARIENBAD OPEN
kołowe turnieje GM i IM, FIDE open, turniej seniorów 50+

22. – 29. 2. 2020 XX LIBEREC OPEN
FIDE open


--------------------------------------------------------------------------------------------



11. – 22. 2. 2020 II. PRAGUE INTERNATIONAL CHESS FESTIVAL DON GIOVANNI
kołowy turniej Super GM 2700+ (Vitiugov, Anton Guijarro, Navara), kołowy turniej GM 2600+, GM open, kołowe turnieje amatorskie dla ELO < 2100, 1900, 1650 i 1400.

5. – 15. 3. 2020 MISTRZOSTWA ŚWIATA DRUŻYN SENIORÓW, PRAGA
Po raz pierwszy w historii odbędą się w Republice Czeskiej Mistrzostwa Świata Drużyn Seniorów. Zawody odbywać się będą w kategoriach mężczyźni i kobiety od 50 i 65 lat w dniach 5. 3. – 15. 3. 2020 v Pradze. W turnieju mogą brać udzial zawodnicy bez względu na posiadany ranking. Komunikat startowy jest dostępny pod adresem http://wstcc2020.net/.


                Serdecznie pozdrawiam
                      

Michal Horacek, Manager of CZECH OPEN & CZECH TOUR

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download