Przejdź do głównej zawartości

9 runda Tata Steel - Duda remisuje z Mamedyarovem. Na czele wielka trójka: Nepomniachtchi, Carlsen i Anand

Wyniki rundy 9 ( 22 stycznia 2019r.):
Shankland, Samuel - Carlsen, Magnus ½-½
Radjabov, Teimour - Fedoseev, Vladimir 0-1
Giri, Anish - Van Foreest, Jorden ½-½
Nepomniachtchi, Ian - Vidit, Santosh Gujrathi 1-0
Kramnik, Vladimir - Ding, Liren ½-½
Mamedyarov, Shakhriyar - Duda, Jan-Krzysztof ½-½
Rapport, Richard - Anand, Viswanathan ½-½


Nasz reprezentant zremisował dziś czarnymi z Mamedyarovem po partii, gdzie obie strony dążyły do szybkich uproszczeń. Jutro czeka Polaka partia z Richardem Rapport, a potem wspaniała trójka: Anand, Carlsen i Ding!


A B C D E F G H
8 8
7 7
6 6
5 5
4 4
3 3
2 2
1 1
A B C D E F G H

Mamedyarov,S - Duda,J
1/2-1/2, 2019.01.22.
[#] 1.d4 Nf6 2.c4 e6 3.Nf3 d5 4.Nc3 dxc4 5.e4 Bb4 6.Bxc4 Nxe4 7.O-O Nf6 8.Qa4 Nc6 9.Bg5 Bxc3 10.bxc3 O-O 11.Ne5 Qd6 12.Rfe1 Nd5 13.Bxd5 exd5 14.Nxc6 Qxc6 15.Qxc6 bxc6 16.Bf4 Bf5 17.Bxc7 Rfe8 18.f3 f6 19.Kf2 Kf7 20.Rxe8 Rxe8 21.Re1 Rxe1 22.Kxe1 a6 23.a3 h5 24.h4 Ke6 25.Bh2 Kd7 26.Bb8 Ke6 27.Bh2 Kd7 28.Bb8 Ke6 29.Bh2 Kd7 30.Bb8 Ke6 31.Bh2 [1/2-1/2]




Kolejność po 9 rundzie

Strona turnieju

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download