M | Silnik | Jcer | Pkt. | Su | St | Ko | Ju | Gu | Fr | An | Fi | Ho | Cr | St | De | Eq | Fi | Pr | Ma | Ch | Bl |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01 | SugaR 2.6 x64 | 3363 | 9,5/11 | · | = | 1 | = | = | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||
02 | Stockfish 16071607 x64 | 3337 | 9,0/11 | · | = | 1 | = | 1 | 1 | = | 1 | 1 | = | 1 | 1 | ||||||
03 | Komodo 10 x64 | 3291 | 7,0/11 | · | = | = | = | = | = | = | 1 | = | 1 | = | 1 | ||||||
04 | Judas PrO x64 | 3320 | 6,5/11 | = | = | · | = | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | ||||||
05 | Gull 3.1 JV x64 | 3202 | 6,5/11 | = | · | = | = | = | 0 | 1 | = | 1 | 1 | = | = | ||||||
06 | Fritz 15 | 3082 | 6,0/11 | = | 0 | = | · | = | 1 | = | = | = | 1 | = | = | ||||||
07 | Andscacs 0.87 | 3068 | 6,0/11 | 0 | 0 | = | 0 | = | · | = | 1 | = | 1 | 1 | 1 | ||||||
08 | Fire 4 x64 | 3112 | 5,5/11 | = | = | = | = | = | · | = | 0 | 1 | = | 1 | 0 | ||||||
09 | Houdini 4 x64 | 3186 | 5,5/11 | = | = | 1 | 0 | 0 | · | = | 0 | = | = | 1 | 1 | ||||||
10 | Critter 1.6a x64 | 3091 | 5,0/11 | 0 | = | 1 | 0 | = | = | = | · | = | = | 0 | 1 | ||||||
11 | Strelka 6 | 3106 | 5,0/11 | 0 | 0 | = | = | = | = | 1 | · | = | 1 | 0 | = | ||||||
12 | Deep Rybka 4.1 x64 | 3040 | 4,5/11 | 0 | 0 | = | 1 | 0 | = | = | · | = | = | 1 | 0 | ||||||
13 | Equinox 3.30 x64 | 3078 | 4,5/11 | = | 0 | 0 | 0 | 1 | = | = | = | · | = | = | = | ||||||
14 | Fizbo 1.7 x64 | 2995 | 4,5/11 | 0 | 0 | 0 | 0 | = | 1 | = | = | · | = | 1 | = | ||||||
15 | Protector 1.9.0 x64 | 2981 | 4,0/11 | 0 | 0 | = | 1 | = | = | = | 0 | 0 | = | = | · | ||||||
16 | Mars 3.41 x64 | 3094 | 3,5/11 | 0 | = | 0 | = | 0 | = | = | 0 | = | · | = | = | ||||||
17 | Chiron 2 x64 | 2933 | 3,5/11 | 0 | = | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | = | · | = | ||||||
18 | BlackMamba 2.0 x64 | 2986 | 3,0/11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | = | = | = | = | · |
Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: - Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy: nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy
Komentarze
Prześlij komentarz