Przejdź do głównej zawartości

Trwa Karpov Poikovsky 2016. Po rozegraniu 4 rundy Radek Wojtaszek wśród liderów

M Zawodnik Rtn TLatFed Pkt. W K M K A S M S J B Chg
1: Wojtaszek, Radoslaw 2733 gm 29 POL 2.5 / 4 X . = = . 1 . = . . +1
2: Kovalenko, Igor 2667 gm 28 LAT 2.5 / 4 . X = . = = . 1 . . +6
3: Matlakov, Maxim 2684 gm 25 RUS 2.5 / 4 = = X = . . . . . 1 +5
4: Korobov, Anton 2656 gm 31 UKR 2.5 / 4 = . = X . . = . . 1 +7
5: Andreikin, Dmitry 2733 gm 26 RUS 2.0 / 4 . = . . X = = . = . -4
6: Sutovsky, Emil 2622 gm 39 ISR 2.0 / 4 0 = . . = X . . 1 . +5
7: Motylev, Alexander 2660 gm 37 RUS 2.0 / 4 . . . = = . X . = = +2
8: Smirin, Ilia 2676 gm 48 ISR 2.0 / 4 = 0 . . . . . X = 1 +1
9: Jakovenko, Dmitry 2712 gm 33 RUS 1.5 / 4 . . . . = 0 = = X . -7
10: Bologan, Victor 2654 gm 45 MDA 0.5 / 4 . . 0 0 . . = 0 . X -14

Official page

W czwartej rundzie Radek Wojtaszek wygrał z Emilem Sutovskim i jest w czwórce liderów mających +1.
Dziś dzień przerwy, arcymistrzowie w ramach propagowania szachów grają symultany.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download