M | Nr | Tyt | Nazwisko Imię | Elo | Rank | Pkt. | MBch. | Bch. | Wins | Prog. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 4 | I | Grabarczyk, Sylwester | B 1632 | 2000 | 6,0 | 22,50 | 31,00 | 6 | 27,0 |
2 | 5 | II | Kałużny, Krzysztof | B 1631 | 1800 | 6,0 | 18,50 | 26,50 | 6 | 24,0 |
3 | 12 | IV | Spich, Janusz | 0 | 1400 | 5,0 | 17,50 | 25,50 | 5 | 19,0 |
4 | 9 | II | Spich, Tomasz | 0 | 1800 | 5,0 | 17,00 | 24,50 | 5 | 17,0 |
5 | 1 | II+ | Dackiewicz, Marek | B 1743 | 1900 | 4,5 | 22,50 | 31,50 | 4 | 20,0 |
6 | 2 | II+ | Wojszkun, Tadeusz | B 1713 | 1900 | 4,5 | 22,00 | 30,00 | 4 | 18,0 |
7 | 7 | II | Brzeziński, Stanisław | B 1457 | 1800 | 4,5 | 18,00 | 26,50 | 3 | 18,0 |
8 | 10 | III | Jenczelewski, Karol | 0 | 1600 | 4,0 | 21,00 | 29,50 | 3 | 19,5 |
9 | 14 | IV | Fortuna, Michał | 0 | 1400 | 4,0 | 16,50 | 24,00 | 4 | 13,0 |
10 | 3 | II | Gurbowicz, Józef | 1708 | 1800 | 4,0 | 16,50 | 23,50 | 4 | 16,0 |
11 | 6 | II | Giętkowski, Grzegorz | B 1462 | 1800 | 4,0 | 15,00 | 20,50 | 4 | 15,0 |
12 | 11 | IV | Zieliński, Szymon | 0 | 1400 | 3,0 | 20,50 | 28,00 | 3 | 15,0 |
13 | 13 | IV | Magiera, Kosma | 0 | 1400 | 3,0 | 20,00 | 26,50 | 3 | 15,0 |
14 | 20 | Kalinowski, Karol | 0 | 1000 | 3,0 | 16,00 | 23,00 | 2 | 11,0 | |
15 | 18 | Kalinowska, Aleksandra | 0 | 1000 | 3,0 | 14,50 | 21,00 | 2 | 10,0 | |
16 | 8 | III | Magiera, Artur | B 1108 | 1600 | 3,0 | 14,00 | 19,00 | 2 | 10,0 |
17 | 21 | Pawelski, Bartłomiej | 0 | 1000 | 2,5 | 19,00 | 27,00 | 1 | 12,0 | |
18 | 17 | Krawczenko, Michał | 0 | 1000 | 2,5 | 14,00 | 19,00 | 2 | 10,5 | |
19 | 15 | IV | Gałązka, Julia | 0 | 1250 | 2,5 | 13,50 | 21,00 | 1 | 6,0 |
20 | 19 | Okruciński, Kacper | 0 | 1000 | 2,0 | 14,50 | 20,00 | 1 | 8,0 | |
21 | 16 | Mazur, Paweł | 0 | 1000 | 1,0 | 12,00 | 17,50 | 0 | 4,0 |
Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: - Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy: nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy
Komentarze
Prześlij komentarz