Przejdź do głównej zawartości

Mikołajkowy Turniej Szachowy o puchar Wójta Gminy Stare Pole Marka Szczypiora Stare Pole 15 grudnia 2018

Zabytkowy budynek poczty w Starym Polu


Mikołajkowy Turniej Szachowy
o puchar Wójta Gminy Stare Pole Marka Szczypiora
Stare Pole 15 grudnia 2018

1. Organizator:
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Starym Polu
Urząd Gminy Stare Pole

2. Cel zawodów:
• Popularyzacja szachów na terenie Gminy Stare Pole.
• Integracja różnych środowisk szachowych poprzez sportowe zmagania w atmosferze fair-play.

3. Miejsce i termin zawodów:
15 grudnia 2018 r. ( sobota ) godzina 10:00 – 14:30. Odprawa techniczna godzina 9:55. 
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 1b,  tel. (055) 2713510 , email: gokis11@wp.pl

4. Warunki uczestnictwa:
Turniej jest otwarty dla wszystkich chętnych, wszyscy zawodnicy grają w jednej grupie. Obowiązuje wpisowe w wysokości 10 zł. Młodzież do lat 18 – 5 zł. 
Mieszkańcy Gminy Stare Pole są zwolnieni z wpisowego.

5. System rozgrywek: 
System szwajcarski na dystansie 7 rund, po 15 min na zawodnika. Obowiązują przepisy Kodeksu Szachowego.  Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany systemu rozgrywek. 

6. Nagrody:
1 miejsce - 100 zł oraz puchar Wójta Gminy Stare  Pole Marka Szczypiora
2 miejsce - 70 zł
3 miejsce - 50 zł
4 miejsce - 30 zł.
Ponadto dyplomy i nagroda specjalna dla najlepszego szachisty, mieszkańca Gminy Stare Pole

7. Zgłoszenia i wpisowe:
Prosimy o zgłaszanie się do turnieju za pomocą formularza na stronie: http://www.chessarbiter.com/turnieje/2018/ti_7072/
Możliwe będzie również zgłoszenie się do udziału bezpośrednio przed rozpoczęciem turnieju, na sali gry – w miarę posiadanych miejsc.

 8. Informacje dodatkowe:
W czasie zawodów będzie dostępna kawa i herbata.
Zawodnicy ubezpieczają się na własny koszt.
 -Sędziuje: Marek Dackiewicz 
 -Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora i sędziego głównego zawodów.


Uwagi:
Opiekę nad niepełnoletnimi zawodnikami sprawują ich opiekunowie (rodzice).
Zgłoszenie do turnieju wiąże się z akceptacją regulaminu i wyrażeniem zgody na wykorzystywanie zdjęć i nagrań z udziałem ich uczestników do celów informacyjnych oraz promocji i reklamy działań Organizatorów.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download