Przejdź do głównej zawartości

Tata Steel Chess 2023 z udziałem Janka Dudy - już trwa odliczanie


 
Już za trochę więcej niż miesiąc rozpoczyna się słynny Festiwal Szachowy Tata Steel Chess 2023. W turnieju głównym zagra Jan Krzysztof Duda, którego fotografia jest eksponowana na pierwszej stronie tego turnieju.

Skład turnieju głównego:
1. Magnus Carlsen 2859
2. Ding Liren 2811
3. Fabiano Caruana 2766
4. Anish Giri 2764
5. Wesley So 2760
6. Richard Rapport 2740
7. Levon Aronian 2735
8. Jan-Krzysztof Duda 2731
9. Gukesh D. 2725
10. Arjun Erigaisi 2718
11. Nodirbek Abdusattorov 2713
12. Vincent Keymer 2698 
13. Jorden van Foreest 2690
14. Praggnanandhaa 2678.
Jest moc!


Komentarze

  1. Za niecały miesiąc czy za ponad miesiąc? Data na obrazku prawidłowa? :)
    Fabiano trochę poleciał z rankingiem, a jeszcze jakiś czas temu drapał Magnusa po plecach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za trochę więcej niż miesiąc :) pomyłeczka, dzięki za wskazanie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego wydajesz tyle pieniędzy by Twój syn grał w szachy?

Na jednym z szachowych blogów znalazłem (J.S.) ciekawą wypowiedź dotyczącą nauki gry w szachy, której autorem jest  Martin Wollf . Genialna diagnoza! Pewien przyjaciel zapytał mnie: -  Dlaczego inwestujesz tyle pieniędzy i własnego czasu, aby twój syn uczył się grać w szachy? Moja odpowiedź: Cóż, muszę przyznać się do winy:  nie płacę za to, żeby mój syn grał w szachy. Czy wiesz, dlaczego płacę? - Płacę, żeby mój syn nauczył się być zdyscyplinowany. - Płacę również za to, by mój syn mógł ćwiczyć swój umysł i rozwijać swoją kreatywność. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się radzić sobie z porażkami, z rozczarowaniami jeśli nie uda mu się osiągnąć tego, czego oczekiwał. - Płacę za mojego syna, aby nauczył się realizować swoje cele. - Płacę, aby moje dziecko zrozumiało, że aby osiągnąć mistrzostwo trzeba  ciężko pracować i trenować godzinami. I że sukces nie nastąpi z dnia na dzień. - Płacę za to, że mój syn nawiązał przyjaźnie na całe życie. - Płacę za mojego sy

Ognisko na szachownicy!

Nie wiem, czy młody mieszkaniec z Nowego Bytomia czytał książkę Aleksieja Szirowa " Ogień na szachownicy ". Jeśli znał, to wziął tytuł zbyt dosłownie, bo bawiąc w Rudzie Śląskiej z nudów rozpalił ognisko na betonowej szachownicy. Na szczęście zauważył to  operator monitoringu i młodzieniec zapłacił mandat w wysokości 500 złotych. Tak, nieznajomość zasad gry w szachy  szkodzi :)  Informację o zdarzeniu zamieścił portal internetowy Ruda Śląska - TUTAJ .

Zeta Dva 0302 silnik szachowy pod winboard. Ukazała się nowa wersja!

Zeta Dva  - silnik szachowy pod winboard Autor: Srdja Matovic Ranking JCER=1997 Zeta Dva 0302 download